Välkommen!

Vad roligt att just du hittat hit.

Pang På Rödbetan är en blogg som skrivs av mig, Johan Hopstadius. Det jag skriver här är mina egna personliga åsikter, mina insikter, mina tyckanden, min uppfattning, det jag tror på och det jag brinner för.

Jag kommer framför allt att skriva om kommunikation i allmänhet och varumärke, kundupplevelser och reklam som skapar resultat i synnerhet.

Men det kan säkert bli en del annat också som cykel, hockey, utförsåkning, vin, god mat, prylar, bilar och annat som gör livet värt att leva. Det är fritt att kommentera alla inlägg. Jag välkomnar all feedback. Men jag kommer inte att tillåta personangrepp, rasistiska, sexistiska eller nedvärderande inlägg… Ja, ni fattar använd sunt förnuft och normal god ton.

Kommentera

