Världsklass MTG!

MTG har tagit fram en interaktiv filmproduktion för att visa sina aktieägare vad de syslar med. MTG är i underhållningsbranschen och för alla som har lite narcissism i sig, och det har vi alla, så är det här helt enkelt lysande.

Det är så bra så att jag saknar ord. Påkostat? Jajjamän! Dyrt, Javisst! Välproducerat – skojar du – Världsklass!

Jag älskar när någon fullständigt struntar i normer, ROMI och bara gör något för att visa att det går. Ingenting är omöjligt – det kostar bara lite mer!

För mig som alltid har sett MTG som lite av ett sunkvarumärke så är detta något av en turnaround. Jag är inte helt övertygad än – men jädrar vilken vändning till det bättre.

Vill du se min version så gör du det här: http://www.mtgstars.com/v/9G2V0U24

 Kolla in och gör din egen version här: http://www.mtgstars.com/

Kommentera

