Nokia är en ren plåga

on

Just nu är Nokia lika plågsam och irriterande som myggen i nedre Dalälven!

Missförstå mig inte nu. Det har inte alltid varit så. Jag hade en E72 och var halvnöjd med den. Så långt allt väl. Men sedan bytte jag till Apple iPhone 4 för ett år sedan. Alltsedan dess har jag utan framgång försökt avregistrera mig från Nokias reklam-SMS som kommer i tid och otid. Det är inte bara det att jag i allmänhet inte är överförtjust i att få reklam i mobilen utan framförallt att det verkar omöjligt för en normalbegåvad att enkelt och snabbt stoppa deras SMS.

#Nokia, när ska ni förstå att ni aldrig kommer att vinna slaget om kunderna om ni fortsätter att vara totalt teknikinsnöade och kommunikativt tondöva! Basta!

2 kommentarer Lägg till

  1. Anders Fredin skriver:

    Ifån ingår det i media paketet? dvs svart polotröja+glasögon med svartbågar plus en Ifån4.. Varför inte en ARC?

    1. hopjoh skriver:

      HAHA – du är bara avundsjuk på mina snygga svarta brillor och min läckra polotröja! Och en ARC blir det så fort som SE kan fixa ett användargränssnitt som är lika intuitivt och snyggt som iPhonen…🙂

Kommentera

